Over ons:

De Koninklijke fotoclub Westhoek Veurne bestaat al sinds 1957 (in 2022 vierden we ons 65 jarig bestaan) en is één van de stichtingsclubs van de West-Vlaamse fotografie.
Om de veertien dagen op maandagavond van 19:30-22:00 u. komen de leden bijeen om foto's te bespreken en geprojecteerde beelden te beoordelen naar techniek en inhoud.

Sinds 2022 organiseren we één maal per maand op een donderdag namiddag een fotografische uitstap. De plaats, en datum wordt medegedeeld in ons tweemaandelijks programma. Die foto's worden om de twee maanden door de fotovrienden beoordeeld.

Momenteel gaan alle bijeenkomsten door in ons clublokaal op de bovenste verdieping van de Oude Vleeshalle, Grote Markt 1, 8630 Veurne, behalve in juli en augustus.

Kortom:
     -Is fotografie uw hobby of passie?
     -Wil je iets meer dan een klassiek kiekje?
     -Wil je iets opsteken over fotobewerking of presentatie van uw foto's?
     -Wil je in een gezellige sfeer uw werk delen met andere clubleden?

Kom dan vrijblijvend een kijkje nemen in onze fotoclub, wij zouden graag met u en uw werk kennis maken.